Regulamin korzystania z oferty zwiedzania Krakowa w opcji „Przyłącz się!”
I DEFINICJE
Usługodawca
- Podmiotem świadczącym usługi w ramach oferty „Przyłącz się!” jest firma Vademecum Elżbieta Sanetra, z siedzibą w Krakowie, przy ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 15C/2; NIP: 6772220294; REGON: 122559419; zwana dalej “Usługodawcą”.
Wykonawca
- Wykonawcami usług przewodnickich, oferowanych przez Usługodawcę w ofercie “Przyłącz się!”, są przewodnicy miejscy po Krakowie, współpracujący z Usługodawcą i posiadający niezbędną wiedzę oraz uprawnienia, określone przez obowiązujące przepisy prawne.
- Wykonawca reprezentuje Usługodawcę wobec Zwiedzających na czas świadczenia Usługi.
Zwiedzający
- Klienci indywidualni, korzystający z Usługi w ramach oferty “Przyłącz się!”, posiadający indywidualny numer rezerwacji Usługi, uzyskany w drodze zakupu lub otrzymany w ramach promocji
Usługa
- Usługa przewodnicka w ramach oferty „Przyłącz się!”, obejmująca oprowadzenie grupy Zwiedzających przez przewodnika miejskiego, po ustalonej trasie turystycznej na terenie Krakowa, w określonym terminie.
II REZERWACJA I REALIZACJA USŁUGI
- Zwiedzanie w ramach Usługi odbywa się pieszo, w grupie i jest prowadzone w języku polskim.
- Zwiedzający zapisują się do grupy za pośrednictwem strony internetowej Usługodawcy: www.vmkrakow.pl
- Liczebność grupy nie może przekroczyć 26 osób. Po osiągnięciu tego limitu możliwość rezerwacji zwiedzania w danej grupie jest automatycznie blokowana.
- Zwiedzanie odbywa się na ustalonych trasach, których lista dostępna jest na stronie www.vmkrakow.pl.
- O wyborze trasy Zwiedzający decyduje w momencie zamawiania Usługi, wybierając jej nazwę z listy dostępnych tras.
- Usługa realizowana jest zgodnie z terminarzem dostępnym na stronie www.vmkrakow.pl Dostępne terminy dla poszczególnych tras widoczne są po wyborze trasy.
- Opłacenie Usługi jest możliwe zarówno drogą elektroniczną, jak i gotówką, w dniu zwiedzania.
- Dzieci do lat 7 uczestniczą w zwiedzaniu bezpłatnie, pozostając w czasie świadczeia Usługi pod opieką osoby dorosłej, korzystającej z oferty “Przyłącz się!”.
- Zwiedzający otrzymuje Indywidualny Numer Rezerwacji oraz szczegóły dotyczące spotkania grupy z Wykonawcą Usługi na adres e-mail, podany w trakcie rezerwacji Usługi.
- Na miejscu zbiórki Zwiedzający podaje Wykonawcy Usługi swój Indywidualny Numer Rezerwacji.
III ANULOWANIE REZERWACJI
- Zwiedzającemu przysługuje prawo anulowania zlecenia usługi.
- Anulacja rezerwacji odbywa się pisemnie, drogą mailową.
- O anulowaniu rezerwacji Zwiedzający zobowiązany jest poinformować Usługodawcę w formie wiadomości mailowej na adres zwiedzanie@vmkrakow.pl, podając szczegóły rezerwacji, która ma zostać anulowana. Po przyjęciu anulacji Zwiedzający otrzyma wiadomość potwierdzającą dokonanie anulacji oraz zwrot zapłaconych kosztów usługi (z wykorzystaniem tego samego kanału, którym dokonana została płatność) w terminie do 5 dni roboczych od daty wysłania potwierdzenia.
IV POLITYKA REKLAMACJI
- W uzasadnionych wypadkach Zwiedzającemu przysługuje zwrot kosztów usługi lub możliwość wyboru takiej samej usługi w innym terminie.
- Zwrot kosztów przyznawany jest po pozytywnym rozpatrzeniu pisemnej reklamacji Zwiedzającego.
- Rekalamacje składać należy drogą mailową, na adres zwiedzanie@vmkrakow.pl, podając szczegóły rezerwacji. Po przyjęciu reklamacji Zwiedzający otrzyma wiadomość o wyniku jej rozpatrzenia.
- Zwrot zapłaconych kosztów usługi podlegającej reklamacji zostanie wypłacony Zwiedzającemu z wykorzystaniem tego samego kanału, którym dokonana została płatność, w terminie do 5 dni roboczych od daty wysłania potwierdzenia.
V POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem Danych Osobowych udostępnionych przez Zwiedzających w procesie zamawiania Usługi jest Usługodawca oraz PayU S.A.
- Dane Osobowe Zwiedzających służą wyłącznie obsłudze zlecenia (przekazanie potwierdzenia i szczegółów rezerwacji, dokonanie płatności, anulowanie lub zmiany rezerwacji itp.) i nie będą wykorzystywane w celach marketingowych ani przekazywane żadnym obcym podmiotom.
- W celu realizacji płatności drogą elektroniczną, dane udostępniane będą PayU S.A., który jest również Administratorem Danych Osobowych.
VI POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Treść niniejszego regulainu może ulec modyfikacji w związku ze zmianami przpisów prawa, dotyczących świadczenia usług przewodnickich oraz zasad płaności on-line.
- Jakiekolwiek zmiany wymagają formy pisemnej i nabierają mocy obowiązującej w terminie 24 godzin od publikacji na stronie www.vmkrakow.pl