Regulamin korzystania z usług przewodnickich Vademecum
I DEFINICJE
Usługodawca
- Podmiotem świadczącym usługi przewodnickie jest firma Vademecum Elżbieta Sanetra, z siedzibą w Krakowie, przy ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 15C/2; NIP: 6772220294; REGON: 122559419; zwana dalej “Usługodawcą”.
Wykonawca
- Wykonawcami usług przewodnickich, oferowanych przez Usługodawcę, są przewodnicy miejscy po Krakowie, współpracujący z Usługodawcą i posiadający niezbędną wiedzę oraz uprawnienia, określone przez obowiązujące przepisy prawne.
- Wykonawca reprezentuje Usługodawcę wobec Zwiedzających na czas świadczenia Usługi.
Zwiedzający
- Klienci indywidualni lub grupowi, korzystający z Usługi
Usługa
- Usługa przewodnicka, obejmująca oprowadzenie Zwiedzających przez przewodnika miejskiego, po ustalonej trasie turystycznej na terenie Krakowa lub OPN, w określonym terminie.
II REZERWACJA I REALIZACJA USŁUGI
- Zwiedzanie w ramach Usługi odbywa się pieszo i jest prowadzone w zamówionym wcześniej języku.
- Zwiedzający rezerwują Usługę za pośrednictwem strony internetowej Usługodawcy: www.vmkrakow.pl, mailowo lub telefonicznie. Dowodem dokonania rezerwacji jest pisemne (mailowe) potwierdzenie rezerwacji przez Usługodawcę, z wyszczególnieniem ustalonego terminu oraz godzin zwiedzania.
- O wyborze trasy Zwiedzający decyduje w momencie zamawiania Usługi, ustalając szczegóły z Usługodawcą. Każdorazowa zmiana zaakceptowanej trasy jest możliwa wyłącznie po uzgodnieniu zmian z Usługodawcą.
- Opłacenie Usługi jest możliwe zarówno gotówką, w dniu zwiedzania, jak i przelewem, po wyświadczeniu Usługi (na podstawie faktury z 14-dniowym terminem płatności).
III ANULOWANIE REZERWACJI
- Zwiedzającemu przysługuje prawo anulowania zlecenia usługi.
- Anulacja rezerwacji odbywa się pisemnie, drogą mailową.
- O anulowaniu rezerwacji Zwiedzający zobowiązany jest poinformować Usługodawcę w formie wiadomości mailowej na adres zwiedzanie@vmkrakow.pl, podając szczegóły rezerwacji, która ma zostać anulowana, nie później niż na 24 godziny przed terminem rezerwacji. Po przyjęciu anulacji Zwiedzający otrzyma wiadomość potwierdzającą jej dokonanie.
- Brak anulacji rezerwacji lub nie stawienie się w umówionym miejscu świadczenia usługi, bez wcześniejszego poinformowania o tym Usługodawcy, skutkuje obciążeniem Zwiedzającego kosztami Usługi.
IV POLITYKA REKLAMACJI
- W uzasadnionych wypadkach Zwiedzającemu przysługuje zwrot kosztów usługi lub możliwość wyboru takiej samej usługi w innym terminie.
- Zwrot kosztów przyznawany jest po pozytywnym rozpatrzeniu pisemnej reklamacji Zwiedzającego.
- Rekalamacje składać należy drogą mailową, na adres zwiedzanie@vmkrakow.pl, podając szczegóły rezerwacji. Po przyjęciu reklamacji Zwiedzający otrzyma wiadomość o wyniku jej rozpatrzenia.
- Zwrot zapłaconych kosztów usługi podlegającej reklamacji zostanie wypłacony Zwiedzającemu z wykorzystaniem tego samego kanału, którym dokonana została płatność, w terminie do 5 dni roboczych od daty wysłania potwierdzenia.
V POLITYKA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
- Administratorem Danych Osobowych udostępnionych przez Zwiedzających w procesie zamawiania Usługi jest Usługodawca.
- Dane Osobowe Zwiedzających służą wyłącznie obsłudze zlecenia (przekazanie potwierdzenia i szczegółów rezerwacji, dokonanie płatności, anulowanie lub zmiany rezerwacji itp.) i nie będą wykorzystywane w celach marketingowych ani przekazywane żadnym obcym podmiotom.
- Klauzula Informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) „ RODO ” informujemy, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Vademecum Elżbieta Sanetra z siedzibą w Krakowie przy ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 15c/2, 31-234. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu nawiązania kontaktu i/lub udzielenia Panu/Pani odpowiedzi – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty zaangażowane w kontakt. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez czas prowadzenia korespondencji a następnie przechowywane przez czas wynikający z zasad archiwizacji dokumentacji. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu, oraz prawo do przenoszenia danych, w przypadkach określonych w przepisach RODO. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty świadczące usługę obsługi systemów i oprogramowania informatycznego administratora, zewnętrzne podmioty świadczące usługi na rzecz administratora, oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa (w tym organy administracji publicznej).Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Informujemy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne do udzielenia Państwu odpowiedzi lub do przeprowadzenia sprawy Państwa zamówienia.
VI POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Treść niniejszego regulainu może ulec modyfikacji w związku ze zmianami przpisów prawa, dotyczących świadczenia usług przewodnickich oraz zasad płaności on-line.
- Jakiekolwiek zmiany wymagają formy pisemnej i nabierają mocy obowiązującej w terminie 24 godzin od publikacji na stronie www.vmkrakow.pl
.